Etiketter

mandag den 22. december 2014

To dager igjen

To dager til juleaften, og det stormer ute... Regn, blåst og 9 grader... Ikke mye julestemning, akkurat... Hadde jo tenkt å lage noen dekorasjoner til jul i år også, men er litt sent ute. Er jo hjemme sent fra jobb, og så blir det kun helgene jeg får brukt til sånt. Og med det været som har vært den siste tiden har det ikke blitt så mange turer ute i skogen.


 Det er mye fint å finne ute i skogen, og noe har jeg funnet allerede, men mangler noe. Men å gå ut og finne noe i dette været, vel, det frister ikke akkurat.

Så jeg får nøye meg med disse bildene fra i fjor, og så håper jeg jeg får laget en maken til i morgen.

Ønsker dere alle en riktig hyggelig 4. søndag i advent, uansett hvordan været er.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar