Etiketter

tirsdag den 2. december 2014

En pause igjen...

Ja, så ble det en pause til her på bloggen...
Som jeg har skrevet tidligere så er jeg i full jobb, og er hjemme sent på ettermiddagen på grunn av lang reisevei... Og når man kommer hjem sliten og trett, og det er mørkt ute, er det ikke så lett å sette seg foran pc'en bestandig...
Det er lettere når det er lyst ute, synes jeg. Bortsett fra når solen skinner, og det er godt og varmt ute; da vil jeg heller være ute.
Og helgen har en tendens til å gå med til andre gjøremål... :-/
Jeg skal nok skjerpe meg, og lover å komme sterkere tilbake :-)

Legger med et bilde av vovsen tatt for noen måneder siden :-)



Ønsker alle en riktig fin tirsdag :-)


2 kommentarer:

  1. Vakre vofsen!! Det er deilig med en bloggpause, det er jo mye annet man skal rekke også og blogging tar tid.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke, Anne!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlet
  2. Takk :-)
    Huffja, det er mye man skal rekke, og tiden strekker ikke alltid til...
    Takk det samme, Jorunn :-)
    Klem fra Anne

    SvarSlet