Etiketter

torsdag den 19. februar 2015

Hvit snø og blå himmel

Ja, jeg er egentlig veldig klar for vår nå, og føler jeg er litt ferdig med vinteren.
Grunnen til at jeg er litt ferdig med vinteren, er jo fordi det ikke er noe snø her. Men når jeg ser på bilder jeg tok for noen uker siden, da det var snø her, så lengter jeg litt til det, må jeg innrømme... Hvit snø og blå himmel; fantastisk vakkert sammen, synes jeg. Men jeg har ikke sett et snøfnugg på leeeeeeeeeenge, og solen glimrer også med sitt fravær...
Så da får jeg se på noen bilder jeg tok for noen uker siden, og sukke litt over dem... :-)



Nå er jeg snart ferdig med vinterbilder her :-) Tror jeg... :-)

3 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Det sidste billede er rigtig dejligt- flot perspektiv...

    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    snow and blue sky is always a beautiful combination.
    All my best
    Elisabeth

    SvarSlet
  3. Beautiful blue skies with wonderful snow, but now I want spring.......

    SvarSlet