Etiketter

fredag den 4. december 2015

Tomater i krukker

Det er jo blitt en god stund siden jeg var her inne nå, flere måneder faktisk.
Det var ikke meningen det skulle gå så lang tid mellom innleggene mine, og jeg håper ikke det går så lang tid til neste gang...

De siste innleggene mine handlet om sommeren som var, og jeg fortsetter der jeg slapp. Må jo legge ut noen bilder fra høsten som var også :-)
Jeg har jo ikke fått delt bilder av tomatene i hadde i år, så da legger jeg ut noen av dem nå.
Dessverre tok jeg ikke så mange bilder av dem, merkelig nok, men det får jeg heller ha til gode neste år. For tomater skal vi også ha neste år :-)
Utrolig lettvint å gå ut og hente når man trenger, putte noen i munnen når man får lyst... Og gode var de også :-)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar