Etiketter

søndag den 26. oktober 2014

Opphenget er ikke lenger alene

Mine svigerforeldre er rett som det er på loppemarked, og finner stadig noe å dra med hjem. Og så hender det at noe finner veien hjem til oss... Og vi sier ikke nei :-) De var hos oss for en stund siden, en gang i sommer, og da hadde de med til oss et oppheng som vi kan henge en plante på, eller en lanterne, eller hva det nå måtte være. De hadde funnet kun én, men jeg skulle gjerne hatt en til slik at vi hadde et par. Lørdag for en uke siden var Kokken og jeg en tur på Planteskolen i Holbæk. De har ikke så stor inneavdeling, men de har mye fint. Jeg gikk en tur inn for å se etter noe å ha telys i. Mens jeg sto der ved hyllen med alt det fine i, falt blikket mitt mot noe som lå i en kurv på gulvet. Mesteparten av kurven og innholdet lå under hyllen, men noe stakk frem. "Det der ser kjent ut", tenkte jeg, og bøyde meg ned, og tok tak, og dro det ut fra under hyllen og ut på gulvet. Og jammen meg var det ikke et sånt oppheng vi hadde fått flere måneder tidligere... Så nå har vi to stykker :-) Dersom man ser litt godt etter, kan man se at det har vært en nøkkelhull på den ene...
Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor de skal henge, men det blir nok på den ene veggen utenfor ved ytterdøren. Så nå skal jeg bare bestemme meg for om det skal henge planter eller lanterner på dem :-)









8 kommentarer:

  1. Så gøy at du fant en til! Loppemarkeder er veldig bra, for gjenbruk er jo kjempeflott!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, snakk om flaks :-)

      Takk for det, og en fin mandag til deg :-)

      Klem

      Slet
  2. Så herlig og ha slik flaks :) Den lå der å ventet på deg den.

    Takk for koselige ord inne hos meg og nå har jeg funnet navnet på den nye bloggen- gleder meg til å fortelle dere den når bare jeg får jobbet litt mer med den bloggen først :)

    Ha en fin dag klem fra Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du snakker om flaks :-)

      Spennende - gleder meg til du er på banen med den :-)

      Takk det samme :-)

      Klem

      Slet
  3. Så artig å finne den da de er jo så flotte.

    Tenk jeg skrev november he he, det få være grenser hvor fort tiden går.

    Ha en fin dag Anne.

    SvarSlet
  4. Ja man har jo lov at være heldig indimellem :-)
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Takk for alle koselige ord hos meg og at du følger med meg på det nye :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlet
  6. Du var utrolig heldig som fant en maken! De var noen prakteksemplarer må jeg si og de kan brukes til så mangt.

    Ha en riktig god helg, Anne!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlet