Etiketter

tirsdag den 17. februar 2015

Skitur i Jotunheimen

Jeg blir litt misunnelig på alle herlige skitur-bilder jeg ser på diverse blogger og på facebook... Det er jo ikke akkurat mange muligheter for det her. Selv med snø...
Når jeg ser sånne bilder, enten det er fra skog, åpne sletter eller på fjellet, får jeg sånn lyst til å dra til Norge og gjøre det samme... Men det er ikke så lett det heller...
Da får jeg nøye meg med å se på gamle bilder, og heller dele et av de gamle bildene her.


Dette er fra Jotunheimen 1.mai-helgen for noen år siden.
Der ser litt deilig ut, eller hva? :-)



3 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt at du lengter til snø og hvite vidder, men for meg som bor her så lengter jeg ikke så veldig. Skulle gjerne byttet med deg og hatt dansk vår, og så kunne du fått snøen som laver ned her nå ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Våren var bare innom en kort tur... Nå er det mer høst... Deilig med snø, men det er litt sent nå så bare behold den, du :-)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet