Etiketter

tirsdag den 20. januar 2015

Bilder fra Nord-Norge for noen vintre siden

Jeg har bodd i Danmark i ca. 5 år, og trives veldig godt her. Men jeg merker jeg savner Norge av og til, spesielt når jeg ser programmer fra Norge på tv, eller når det snør sånn som nå... Da savner jeg å gå på ski i marka, eller reise til fjells og gå eller stå på ski...
For en del år siden var jeg en tur i Nord-Norge en vinter, og tenkte jeg kunne legge ut bilder her på bloggen, selv om det er noen år siden.


Flott natur og herlig lys... :-)


Det var litt uvant at det ikke var ordentlig lyst på dagtid, skumringstimen varte fra sen formiddag til tidlig ettermiddag, ellers var det mørkt.

4 kommentarer:

  1. Ja i nord er det ett fantastisk lys spesielt på vinterstid.
    Så nydelige bilder Anne, her snør det og mer skal komme så nå skal mine ski ut av garasjen.

    Våren er ekstra kjærkommen når en har hatt en skikkelig vinter, du får ta deg en vinterferie her hjemme å stå litt på ski.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er flott i Nord-Norge; jeg forelsket meg i den landsdelen første gang jeg var der.
      Det snødde her også i går, men nå er det grått ute...
      Skulle gjerne gjort det, ja...
      Ha en fin dag.

      Slet
  2. Og der er så smukt i Norge, og en utrolig ren og dejlig luft, drømmer engang om at komme op til nord Norge. Flotte billeder:-)
    Ha en god dag Anne, hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Håper du får tatt deg en tur dit en gang; det er fantastisk natur der oppe.
      Takk for det :-)
      Ha en fin dag

      Slet