Etiketter

lørdag den 15. november 2014

Grått og guffent

Det blir ikke mange innleggene på meg om dagen... Jeg er i full jobb, og er ikke hjemme før sent om ettermiddagen... Og da har jeg rett og slett ikke ork til å sette meg ned foran pc'en... Ikke hjelper det at man har vært syk, heller... 


En gammel mugge jeg ikke husker hvor jeg har fra

Et gammelt spann Kokken har hatt i en årrekke, og som vi bruker til tresleiver



Men nå er jeg frisk igjen, og det er lørdag, og etter en tur i skogen i grått vær og sterk vind, er det godt å komme seg innendørs og finne litt tid til bloggen. Og så får vi se om det ikke blir litt fyr i ovnen også etterhvert... :-)
Nå mens jeg er her inne på bloggen, tenkte jeg å legge med noen bilder fra kjøkkenet vårt.

Ønsker alle en riktig god helg :-)

1 kommentar:

  1. Koselig å "høre" fra deg igjen! Ja, det er så grått og trist vær her også. Bare regn og atter regn her også... Flotte bilder! Sånne gamle mugger er så fine :)

    Klem

    SvarSlet